Als u een rolstoel of rollator nodig heeft, bieden de ergotherapeut en de fysiotherapeut u advies. Tijdens klinische behandeling krijgt u indien nodig de eerste tijd een rolstoel of rollator in bruikleen. Als u voor dagbehandeling komt, bespreekt de ergotherapeut samen met u de mogelijkheden.
Regelt De Hoogstraat vervoer naar het ziekenhuis?
Tijdens dagbehandeling of poliklinische controle regelt u zelf het vervoer van en naar huis. In sommige gevallen vergoedt uw zorgverzekeraar een deel van de kosten. We raden u daarom aan om op tijd bij uw eigen verzekering te informeren naar de voorwaarden.
Wat is de WiFi?
Wij bieden gratis WiFi aan voor u en uw bezoekers. U kunt inloggen op het netwerk ‘De Hoogstraat gasten”. Een wachtwoord is niet nodig.
Wat te doen bij brand?
Het gebouw van De Hoogstraat is goed beveiligd tegen brand, met rookdetectors die de brandweer automatisch waarschuwen. Volg bij een brandmelding de instructies op van BHV’ers, die herkenbaar zijn aan hun feloranje hesjes. Gebruik nooit de liften en houd vluchtwegen vrij.
Wat te doen bij diefstal?
De Hoogstraat is niet aansprakelijk voor diefstal. We raden u aan waardevolle spullen zoveel mogelijk thuis te laten.
Ik heb een klacht
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over uw behandeling en begeleiding. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij hopen dat u de moeite wilt nemen om ons dat te laten weten. We kijken graag met u wat we beter kunnen doen.